Aktualnie poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:

SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. WYCEN

Zakres obowiązków:

  • Udział w przygotowywaniu modeli wycen instrumentów finansowych w portfelach funduszy inwestycyjnych,
  • Okresowa weryfikacja oraz aktualizacja istniejących modeli wycen,
  • Pozyskiwanie danych źródłowych potrzebnych do wyceny aktywów funduszy inwestycyjnych,
  • Weryfikacja wycen aktywów oraz Wartości Aktywów Netto funduszy inwestycyjnych dokonywanych przez zewnętrzne podmioty,
  • Wycena aktywów funduszy inwestycyjnych,
  • Koordynacja procesu wycen funduszy inwestycyjnych przeprowadzanych przez zewnętrzne podmioty,
  • Komunikacja z depozytariuszem w celu uzgadniania modeli wycen oraz Wartości Aktywów Netto fundusz inwestycyjnych.

Oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów (kierunki ekonomiczne, matematyczne lub pokrewne),
  • Dobra znajomość rynków finansowych, przepisów dot. rynku kapitałowego, funduszy inwestycyjnych, w szczególności Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczególnych zasad rachunkowości funduszy inwestycyjnych i Ustawy o funduszach inwestycyjnych i zarządzaniu alternatywnymi funduszami inwestycyjnymi,
  • Znajomość zagadnień z zakresu wyceny modelowej instrumentów dłużnych i udziałowych,
  • Znajomość specyfiki funduszy inwestycyjnych zamkniętych (FIZ, FIZ AN) oraz funduszy sekurytyzacyjnych (FIZ NFS),
  • Samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność w zakresie realizacji obowiązków,
  • Doświadczenie w pracy w spółce prowadzącej działalność na rynkach finansowych (TFI, firma inwestycyjna, Dom Maklerski) lub wyceniającej aktywa będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel, na poziomie co najmniej dobrym.

Oferujemy:

  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce

 

Aplikacje bardzo prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres rekrutacja@whitebergtfi.pl wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu,  załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].

DORADCA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW TOWARZYSTWA

Główne zadania:

  • Współpraca z obecnymi inwestorami Towarzystwa oraz nawiązywanie relacji z nowymi inwestorami,
  • Wsparcie działań sprzedażowych Towarzystwa,
  • Budowanie długotrwałych relacji z inwestorem.

Wymagania i oczekiwania:

  • Znajomość rynku produktów finansowych oraz funduszy inwestycyjnych,
  • Co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze produktów inwestycyjnych, m.in. certyfikatów i jednostek uczestnictwa,
  • Nastawienie na realizację celów,
  • Wysoka komunikatywność i chęć do pracy z ludźmi,
  • Umiejętność nawiązywania relacji biznesowych,
  • Bardzo dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • Interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej,
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Możliwości szkoleń oraz rozwoju zawodowego.

Aplikacje bardzo prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres rekrutacja@whitebergtfi.pl wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu,  załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa  w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].

ANALITYK / MŁODSZY ZARZĄDZAJĄCY FUNDUSZAMI SEKURYTYZACYJNYMI W TOWARZYSTWIE FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH

Zakres obowiązków:

  • Przygotowanie raportów analitycznych z zakresu efektów działania funduszy Sekurytyzacyjnych,
  • Współpraca z zarządzającym funduszami sekurytyzacyjnymi reprezentowanymi przez Towarzystwo,
  • Obsługa funduszy sekurytyzacyjnych w zakresie zgodnym z ich działalnością statutową i terminowością wykonania,
  • Współpraca z serwiserami obsługującymi portfele funduszu,
  • Koordynacja procesów dotyczących wyceny składników portfeli lokat funduszy sekurytyzacyjnych,
  • Weryfikacja wycen składników lokat funduszu,
  • Współudział w tworzeniu strategii inwestycji funduszy,
  • Kontrola i monitoring realizacji wykonania strategii zarządzania składnikami lokat funduszu,
  • Sporządzanie analiz i dokumentacji inwestycyjnej,
  • Terminowe przygotowanie sprawozdawczości funduszy,
  • Nadzór nad kontrolą limitów inwestycyjnych i kosztowych funduszy.

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi zamkniętymi aktywów niepublicznych lub doświadczenie z obszaru obsługi księgowej/ wycen aktywów funduszy sekurytyzacyjnych,
  • Praktyczna znajomość zasad i metod wycen lokat funduszy sekurytyzacyjnych,
  • Znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej,
  • Znajomość przepisów prawa oraz standardów rynkowych w zakresie zarzadzania funduszami inwestycyjnymi,
  • Wysokie zdolności analityczne,
  • Samodzielność oraz umiejętność koordynowania realizowanych projektów,
  • Znajomość pakietu Office w tym Excel w stopniu co najmniej dobrym,
  • Ukończone studia wyższe lub prawo wykonywania zawodu doradcy inwestycyjnego.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce,
  • Możliwość awansu oraz dalszego rozwoju w strukturach firmy,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

 

Aplikacje bardzo prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres rekrutacja@whitebergtfi.pl wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu,  załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].

ZARZĄDZAJĄCY FUNDUSZAMI SEKURYTYZACYJNYMI W TOWARZYSTWIE FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie i administrowanie funduszami sekurytyzacyjnymi reprezentowanymi przez Towarzystwo;
  • Obsługa funduszy sekurytyzacyjnych w zakresie zgodnym z ich działalnością statutową i terminowością wykonania;
  • Współpraca z serwiserami obsługującymi portfele funduszu;
  • Współudział i koordynacja procesów dotyczących wyceny składników portfeli lokat funduszy sekurytyzacyjnych;
  • Weryfikacja wycen składników lokat funduszu;
  • Udział w tworzeniu strategii inwestycji funduszy;
  • Kontrola i monitoring realizacji wykonania strategii zarządzania składnikami lokat funduszu;
  • Sporządzanie analiz i dokumentacji inwestycyjnej;
  • Terminowe przygotowanie sprawozdawczości funduszy;
  • Nadzór nad kontrolą limitów inwestycyjnych i kosztowych funduszy.

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi zamkniętymi aktywów niepublicznych lub doświadczenie z obszaru obsługi księgowej/ wycen aktywów funduszy sekurytyzacyjnych;
  • Praktyczna znajomość zasad i metod wycen lokat funduszy sekurytyzacyjnych;
  • Znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej;
  • Znajomość przepisów prawa oraz standardów rynkowych w zakresie zarzadzania funduszami inwestycyjnymi;
  • Wysokie zdolności analityczne;
  • Samodzielność oraz umiejętność koordynowania realizowanych projektów;
  • Znajomość pakietu Office w tym Excel w stopniu co najmniej dobrym;
  • Ukończone studia wyższe lub prawo wykonywania zawodu doradcy inwestycyjnego. 

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce;
  • Możliwość awansu oraz dalszego rozwoju w strukturach firmy;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

 

Aplikacje bardzo prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres rekrutacja@whitebergtfi.pl wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu,  załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa  w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ

Zakres obowiązków:

  • Koordynacja procesu rozliczeń pomiędzy Towarzystwem z podmiotami zarządzającymi wierzytelnościami,
  • Uzgadnianie raportów spłat,
  • Komunikacja z depozytariuszem w zakresie rozliczeń,
  • Nadzorowanie przygotowania raportów rozliczeniowych z podmiotami zarządzającymi wierzytelnościam,
  • Przygotowanie dokumentów księgowych (faktur, not),
  • Nadrozowanie przepływów pieniężnych, 
  • Kontrolowanie i zarządzanie należnościami i zobowiązaniami wynikającymi z rozliczeń  z podmiotami zarządzającymi wierzytelnościami, 
  • Nadzór i kontrola nad terminowością rozliczeń,
  • Przygotowanie analiz, raportów i zestawień dla Zarządu,
  • Współpraca z księgowością i podmiotami świadczącymi usługi dla Towarzystwa i zarządzanych funduszy.

Wymagania:

  • 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w Towarzystwie Funduszy, Inwestycyjnych lub innym licencjonowanym podmiocie sektora finansowego,
  • Wiedza dotycząca funkcjonowania funduszy inwestycyjnych oraz TFI,
  • Znajomość regulacji prawnych odnoszących się do działalności Towarzystwa oraz zagadnień rachunkowych funduszy inwestycyjnych,
  • Zdolności analityczne, rzetelność, dokładność i skrupulatność,
  • Dobra znajomość Excela,
  • Zaświadczenie o niekaralności,
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce,
  • Atrakcyjne i stabilne warunki pracy,
  • Dużą samodzielność w działaniu,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Szkolenia, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Możliwość pracy zdalnej.

 

Aplikacje bardzo prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres rekrutacja@whitebergtfi.pl wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu,  załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].

Ważne zasady:

  • dokumenty aplikacyjne kandydata muszą zawierać zgodę na przetwarzanie danych personalnych dla procesu rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu,  załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa  w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)];
  • White Berg TFI S.A. przechowuje dokumenty kandydatów w bazie danych nie dłużej niż 6 miesięcy od daty zgłoszenia;
  • zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.