Aplikacje prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres rekrutacja@whitebergtfi.pl wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].
Aktualnie poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:
INSPEKTOR NADZORU /COMPLIANCE OFFICER W TOWARZYSTWIE FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie ryzykiem compliance oraz projektami compliance, w tym monitoring zmieniającego się otoczenia regulacyjnego, sporządzanie projektów procedur, szkolenia pracowników, nadzór nad przestrzeganiem prawa publicznego, procedur i regulaminów wewnętrznych,
- Nadzór nad przepływem informacji poufnych oraz informacji stanowiących tajemnicę zawodową, zabezpieczenie dostępu do tych informacji i przeciwdziałanie ich wykorzystywaniu przez osoby obowiązane,
- Kontrole zgodnie z przyjętym planem oraz kontrole ad-hoc,
- Nadzór nad procesem przeciwdziałania prania pieniędzy i finansowania terroryzmu,
- Nadzór nad przeciwdziałaniem unikania opodatkowania,
- Nadzór nad terminowym, kompletnym i prawidłowym raportowaniem do organów nadzorczych,
- Sporządzanie projektów korespondencji do organów nadzoru, w szczególności KNF, UOKiK, UODO,
- Sporządzanie raportów dla zarządu i rady nadzorczej TFI,
- Współtworzenie kultury compliance w organizacji,
- Koordynacja procesu BION.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne albo prawnicze,
- Minimum 2 lata doświadczenia w pionach compliance w TFI albo firmach inwestycyjnych,
- Znajomość przepisów oraz wytycznych organów nadzoru,
- Umiejętność organizacji pracy ,
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami compliance,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Jasny osąd sytuacji i umiejętność zwięzłego formułowania wniosków,
- Zdolność analitycznego myślenia.
Oferujemy:
- Pracę w ramach efektywnie działających procesów wraz ze wsparciem doświadczonych współpracowników,
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość awansu oraz dalszego rozwoju w strukturach firmy,
- Pracę w systemie hybrydowym.
AML OFFICER/MLRO
AML Officer stanowi funkcję kontrolną umieszczoną na II linii obrony i jest osobą wyznaczoną w oparciu o przepisy art. 8 ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie planu kontroli i realizacja kontroli w zakresie AML/CTF: pracowników, procesów i insourcerów,
- Sprawozdawczość dla KNF oraz dla organów statutowych,
- Weryfikacja prowadzonej działalności w relacji do wymogów wynikających z przepisów oraz rekomendacji organów nadzoru,
- Składanie zawiadomień do GIIF,
- Udział w warsztatach ryzyka w zakresie AML/CTF,
- Szkolenia pracowników,
- Przegląd i aktualizacja procedur i instrukcji z obszaru AML/CTF,
- Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Zarząd TFI.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne,
- Praca na podobnym stanowisku przez okres okres co najmniej 2 lat,
- Znajomość przepisów oraz rekomendacji organów nadzoru w zakresie: ewidencji uczestników, AML/CTF oraz RODO,
- Dokładność i rzetelność,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Łatwość formułowania wniosków i komunikatywność.
Oferujemy:
- Pracę na pół etatu (4h),
- Miejsce pracy: Warszawa/praca zdalna,
- Pracę w miłej atmosferze,
- Szkolenia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
ANALITYK / MŁODSZY ZARZĄDZAJĄCY FUNDUSZAMI SEKURYTYZACYJNYMI W TOWARZYSTWIE FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie raportów analitycznych z zakresu efektów działania funduszy Sekurytyzacyjnych,
- Współpraca z zarządzającym funduszami sekurytyzacyjnymi reprezentowanymi przez Towarzystwo,
- Obsługa funduszy sekurytyzacyjnych w zakresie zgodnym z ich działalnością statutową i terminowością wykonania,
- Współpraca z serwiserami obsługującymi portfele funduszu,
- Koordynacja procesów dotyczących wyceny składników portfeli lokat funduszy sekurytyzacyjnych,
- Weryfikacja wycen składników lokat funduszu,
- Współudział w tworzeniu strategii inwestycji funduszy,
- Kontrola i monitoring realizacji wykonania strategii zarządzania składnikami lokat funduszu,
- Sporządzanie analiz i dokumentacji inwestycyjnej,
- Terminowe przygotowanie sprawozdawczości funduszy,
- Nadzór nad kontrolą limitów inwestycyjnych i kosztowych funduszy.
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi zamkniętymi aktywów niepublicznych lub doświadczenie z obszaru obsługi księgowej/ wycen aktywów funduszy sekurytyzacyjnych,
- Praktyczna znajomość zasad i metod wycen lokat funduszy sekurytyzacyjnych,
- Znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej,
- Znajomość przepisów prawa oraz standardów rynkowych w zakresie zarzadzania funduszami inwestycyjnymi,
- Wysokie zdolności analityczne,
- Samodzielność oraz umiejętność koordynowania realizowanych projektów,
- Znajomość pakietu Office w tym Excel w stopniu co najmniej dobrym,
-
Ukończone studia wyższe lub prawo wykonywania zawodu doradcy inwestycyjnego.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce,
- Możliwość awansu oraz dalszego rozwoju w strukturach firmy,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
PRACOWNIK RECEPCJI
Zakres obowiązków:
- Zarzadzanie korespondencją,
- Organizacja i zarzadzanie obiegiem dokumentów,
- Współpraca z kontrahentami Towarzystwa,
- Obsługa posiedzeń organów Towarzystwa oraz organów funduszy inwestycyjnych,
- Współpraca z innymi departamentami,
- Wykonywanie czynności recepcyjnych.
Wymagania:
- Zdolności organizacyjne – bardzo dobra organizacja pracy,
- Minimum rok na podobnym stanowisku,
- Komunikatywność, zaangażowanie do pracy i miła aparycja,
-
Wyższe wykształcenie.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce,
- Atrakcyjne i stabilne warunki pracy,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Mozliwość awansu,
-
Szkolenia.
ZARZĄDZAJĄCY FUNDUSZAMI SEKURYTYZACYJNYMI W TOWARZYSTWIE FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie i administrowanie funduszami sekurytyzacyjnymi reprezentowanymi przez Towarzystwo;
- Obsługa funduszy sekurytyzacyjnych w zakresie zgodnym z ich działalnością statutową i terminowością wykonania;
- Współpraca z serwiserami obsługującymi portfele funduszu;
- Współudział i koordynacja procesów dotyczących wyceny składników portfeli lokat funduszy sekurytyzacyjnych;
- Weryfikacja wycen składników lokat funduszu;
- Udział w tworzeniu strategii inwestycji funduszy;
- Kontrola i monitoring realizacji wykonania strategii zarządzania składnikami lokat funduszu;
- Sporządzanie analiz i dokumentacji inwestycyjnej;
- Terminowe przygotowanie sprawozdawczości funduszy;
-
Nadzór nad kontrolą limitów inwestycyjnych i kosztowych funduszy.
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi zamkniętymi aktywów niepublicznych lub doświadczenie z obszaru obsługi księgowej/ wycen aktywów funduszy sekurytyzacyjnych;
- Praktyczna znajomość zasad i metod wycen lokat funduszy sekurytyzacyjnych;
- Znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej;
- Znajomość przepisów prawa oraz standardów rynkowych w zakresie zarzadzania funduszami inwestycyjnymi;
- Wysokie zdolności analityczne;
- Samodzielność oraz umiejętność koordynowania realizowanych projektów;
- Znajomość pakietu Office w tym Excel w stopniu co najmniej dobrym;
-
Ukończone studia wyższe lub prawo wykonywania zawodu doradcy inwestycyjnego.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce;
- Możliwość awansu oraz dalszego rozwoju w strukturach firmy;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Ważne zasady:
- dokumenty aplikacyjne kandydata muszą zawierać zgodę na przetwarzanie danych personalnych dla procesu rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)];
- White Berg TFI S.A. przechowuje dokumenty kandydatów w bazie danych nie dłużej niż 6 miesięcy od daty zgłoszenia;
- zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.