Wyślij swoją aplikację
White Berg TFI jest firmą wyspecjalizowaną w zarządzaniu zamkniętymi funduszami inwestycyjnymi. Nasze doświadczenie to szerokie wykorzystanie konstrukcji FIZ, FIZ AN i NS FIZ. Jesteśmy aktywni na rynku od 2009 roku, zarządzamy przeszło 30 funduszami o aktywach przekraczających 3 miliardy złotych. W związku z dynamicznym rozwojem poniżej przedstawiamy aktualnie prowadzone rekrutacje.
Ważne zasady:
- dokumenty aplikacyjne kandydata muszą zawierać zgodę na przetwarzanie danych personalnych dla procesu rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)];
- White Berg TFI S.A. przechowuje dokumenty kandydatów w bazie danych nie dłużej niż 6 miesięcy od daty zgłoszenia;
- zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
Aplikacje prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres: rekrutacja@whitebergtfi.pl
Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
RECEPCJONISTKA / RECEPCJONISTA
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie czynności recepcyjnych,
- Zarządzanie korespondencją w White Berg TFI oraz funduszach inwestycyjnych zarządzanych przez White Berg TFI, w tym odbieranie korespondencji przychodzącej i wysyłanie wychodzącej, oraz rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Obsługa kancelaryjna Zarządu White Berg TFI,
- Archiwizowanie dokumentów White Berg TFI,
- Prowadzenie pocztowej książki nadawczej,
- Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Zarząd White Berg TFI.
Oferujemy:
- pracę w miłej atmosferze,
- szkolenia.
Aplikacje bardzo prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres rekrutacja@whitebergtfi.pl wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].
ZARZĄDZAJĄCY FUNDUSZAMI SEKURYTYZACYJNYMI W TOWARZYSTWIE FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie i administrowanie funduszami sekurytyzacyjnymi reprezentowanymi przez Towarzystwo;
- Obsługa funduszy sekurytyzacyjnych w zakresie zgodnym z ich działalnością statutową i terminowością wykonania;
- Współpraca z serwiserami obsługującymi portfele funduszu;
- Współudział i koordynacja procesów dotyczących wyceny składników portfeli lokat funduszy sekurytyzacyjnych;
- Weryfikacja wycen składników lokat funduszu;
- Udział w tworzeniu strategii inwestycji funduszy;
- Kontrola i monitoring realizacji wykonania strategii zarządzania składnikami lokat funduszu;
- Sporządzanie analiz i dokumentacji inwestycyjnej;
- Terminowe przygotowanie sprawozdawczości funduszy;
-
Nadzór nad kontrolą limitów inwestycyjnych i kosztowych funduszy.
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi zamkniętymi aktywów niepublicznych lub doświadczenie z obszaru obsługi księgowej/ wycen aktywów funduszy sekurytyzacyjnych;
- Praktyczna znajomość zasad i metod wycen lokat funduszy sekurytyzacyjnych;
- Znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej;
- Znajomość przepisów prawa oraz standardów rynkowych w zakresie zarzadzania funduszami inwestycyjnymi;
- Wysokie zdolności analityczne;
- Samodzielność oraz umiejętność koordynowania realizowanych projektów;
- Znajomość pakietu Office w tym Excel w stopniu co najmniej dobrym;
-
Ukończone studia wyższe lub prawo wykonywania zawodu doradcy inwestycyjnego.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce;
- Możliwość awansu oraz dalszego rozwoju w strukturach firmy;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Aplikacje bardzo prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres rekrutacja@whitebergtfi.pl wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].
PRAWNIK
Miejsce pracy Warszawa
Zakres obowiązków:
- Obsługa prawna związana z działalnością funduszy inwestycyjnych (FIZ, NS FIZ) zarządzanych przez Towarzystwo,
- Opiniowanie oraz przygotowywanie projektów umów zawieranych przez Towarzystwo w imieniu własnym oraz zarządzanych funduszy inwestycyjnych
- Przygotowywanie i opiniowanie dokumentów korporacyjnych
- Wsparcie prawne jednostek organizacyjnych Towarzystwa w ich działalności oraz współpraca w zakresie tworzenia i zmian regulacji wewnętrznych
Oczekujemy:
- Doświadczenia na stanowisku prawnika w towarzystwie funduszy inwestycyjnych lub kancelarii prawnej przy obsłudze instytucji finansowych
- Bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu funkcjonowania rynku kapitałowego w tym funduszy inwestycyjnych otwartych, prawa spółek handlowych, prawa gospodarczego oraz prawa cywilnego
- Mile widziane uprawnienia radcy prawnego
Oferujemy:
- Możliwość pracy hybrydowej
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Aplikacje bardzo prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres rekrutacja@whitebergtfi.pl wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI/ KONTROLER FINANSOWY
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- opracowanie prognoz, budżetów i biznesplanów; monitorowanie oraz kontrola ich realizacji,
- koordynowanie procesu rozliczeń z kontrahentami Towarzystwa,
- nadzór i kontrola nad terminowością rozliczeń,
- przygotowanie analiz, raportów i zestawień dla Zarządu i Rady Nadzorczej,
- raportowanie do KNF i innych instytucji,
- sprawozdawczość zarządcza oraz statutowa Towarzystwa
- współpraca z księgowością i podmiotami świadczącymi usługi dla Towarzystwa i zarządzanych funduszy
- zarządzanie płynnością Towarzystwa.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse i rachunkowość),
- 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w Towarzystwie Funduszy, Inwestycyjnych lub innym licencjonowanym podmiocie sektora finansowego,
- wiedza dotycząca funkcjonowania funduszy inwestycyjnych oraz TFI,
- znajomość regulacji prawnych odnoszących się do działalności Towarzystwa oraz zagadnień rachunkowych funduszy inwestycyjnych,
- zdolności analityczne, rzetelność, dokładność i skrupulatność,
- sumienność i odpowiedzialność,
- dobra znajomość Excela,
- zaświadczenie o niekaralności,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
- interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej,
- stabilne warunki zatrudnienia,
-
możliwości szkoleń oraz rozwoju zawodowego
Aplikacje prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres rekrutacja@whitebergtfi.pl wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].