Aktualnie poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:
PRACOWNIK RECEPCJI
Zakres obowiązków:
- Zarzadzanie korespondencją,
- Organizacja i zarzadzanie obiegiem dokumentów,
- Współpraca z kontrahentami Towarzystwa,
- Obsługa posiedzeń organów Towarzystwa oraz organów funduszy inwestycyjnych,
- Współpraca z innymi departamentami,
- Wykonywanie czynności recepcyjnych.
Wymagania:
- Zdolności organizacyjne – bardzo dobra organizacja pracy,
- Minimum rok na podobnym stanowisku,
- Komunikatywność, zaangażowanie do pracy i miła aparycja,
-
Wyższe wykształcenie.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce,
- Atrakcyjne i stabilne warunki pracy,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Mozliwość awansu,
-
Szkolenia.
Aplikacje bardzo prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres rekrutacja@whitebergtfi.pl wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].
DORADCA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW TOWARZYSTWA
Główne zadania:
- Współpraca z obecnymi inwestorami Towarzystwa oraz nawiązywanie relacji z nowymi inwestorami,
- Wsparcie działań sprzedażowych Towarzystwa,
- Budowanie długotrwałych relacji z inwestorem.
Wymagania i oczekiwania:
- Znajomość rynku produktów finansowych oraz funduszy inwestycyjnych,
- Co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze produktów inwestycyjnych, m.in. certyfikatów i jednostek uczestnictwa,
- Nastawienie na realizację celów,
- Wysoka komunikatywność i chęć do pracy z ludźmi,
- Umiejętność nawiązywania relacji biznesowych,
- Bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- Interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Możliwości szkoleń oraz rozwoju zawodowego.
Aplikacje bardzo prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres rekrutacja@whitebergtfi.pl wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].
ANALITYK / MŁODSZY ZARZĄDZAJĄCY FUNDUSZAMI SEKURYTYZACYJNYMI W TOWARZYSTWIE FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie raportów analitycznych z zakresu efektów działania funduszy Sekurytyzacyjnych,
- Współpraca z zarządzającym funduszami sekurytyzacyjnymi reprezentowanymi przez Towarzystwo,
- Obsługa funduszy sekurytyzacyjnych w zakresie zgodnym z ich działalnością statutową i terminowością wykonania,
- Współpraca z serwiserami obsługującymi portfele funduszu,
- Koordynacja procesów dotyczących wyceny składników portfeli lokat funduszy sekurytyzacyjnych,
- Weryfikacja wycen składników lokat funduszu,
- Współudział w tworzeniu strategii inwestycji funduszy,
- Kontrola i monitoring realizacji wykonania strategii zarządzania składnikami lokat funduszu,
- Sporządzanie analiz i dokumentacji inwestycyjnej,
- Terminowe przygotowanie sprawozdawczości funduszy,
- Nadzór nad kontrolą limitów inwestycyjnych i kosztowych funduszy.
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi zamkniętymi aktywów niepublicznych lub doświadczenie z obszaru obsługi księgowej/ wycen aktywów funduszy sekurytyzacyjnych,
- Praktyczna znajomość zasad i metod wycen lokat funduszy sekurytyzacyjnych,
- Znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej,
- Znajomość przepisów prawa oraz standardów rynkowych w zakresie zarzadzania funduszami inwestycyjnymi,
- Wysokie zdolności analityczne,
- Samodzielność oraz umiejętność koordynowania realizowanych projektów,
- Znajomość pakietu Office w tym Excel w stopniu co najmniej dobrym,
-
Ukończone studia wyższe lub prawo wykonywania zawodu doradcy inwestycyjnego.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce,
- Możliwość awansu oraz dalszego rozwoju w strukturach firmy,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Aplikacje bardzo prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres rekrutacja@whitebergtfi.pl wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].
ZARZĄDZAJĄCY FUNDUSZAMI SEKURYTYZACYJNYMI W TOWARZYSTWIE FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie i administrowanie funduszami sekurytyzacyjnymi reprezentowanymi przez Towarzystwo;
- Obsługa funduszy sekurytyzacyjnych w zakresie zgodnym z ich działalnością statutową i terminowością wykonania;
- Współpraca z serwiserami obsługującymi portfele funduszu;
- Współudział i koordynacja procesów dotyczących wyceny składników portfeli lokat funduszy sekurytyzacyjnych;
- Weryfikacja wycen składników lokat funduszu;
- Udział w tworzeniu strategii inwestycji funduszy;
- Kontrola i monitoring realizacji wykonania strategii zarządzania składnikami lokat funduszu;
- Sporządzanie analiz i dokumentacji inwestycyjnej;
- Terminowe przygotowanie sprawozdawczości funduszy;
-
Nadzór nad kontrolą limitów inwestycyjnych i kosztowych funduszy.
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi zamkniętymi aktywów niepublicznych lub doświadczenie z obszaru obsługi księgowej/ wycen aktywów funduszy sekurytyzacyjnych;
- Praktyczna znajomość zasad i metod wycen lokat funduszy sekurytyzacyjnych;
- Znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej;
- Znajomość przepisów prawa oraz standardów rynkowych w zakresie zarzadzania funduszami inwestycyjnymi;
- Wysokie zdolności analityczne;
- Samodzielność oraz umiejętność koordynowania realizowanych projektów;
- Znajomość pakietu Office w tym Excel w stopniu co najmniej dobrym;
-
Ukończone studia wyższe lub prawo wykonywania zawodu doradcy inwestycyjnego.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce;
- Możliwość awansu oraz dalszego rozwoju w strukturach firmy;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Aplikacje bardzo prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres rekrutacja@whitebergtfi.pl wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Zakres obowiązków:
- Koordynacja procesu rozliczeń pomiędzy Towarzystwem z podmiotami zarządzającymi wierzytelnościami,
- Uzgadnianie raportów spłat,
- Komunikacja z depozytariuszem w zakresie rozliczeń,
- Nadzorowanie przygotowania raportów rozliczeniowych z podmiotami zarządzającymi wierzytelnościam,
- Przygotowanie dokumentów księgowych (faktur, not),
- Nadrozowanie przepływów pieniężnych,
- Kontrolowanie i zarządzanie należnościami i zobowiązaniami wynikającymi z rozliczeń z podmiotami zarządzającymi wierzytelnościami,
- Nadzór i kontrola nad terminowością rozliczeń,
- Przygotowanie analiz, raportów i zestawień dla Zarządu,
-
Współpraca z księgowością i podmiotami świadczącymi usługi dla Towarzystwa i zarządzanych funduszy.
Wymagania:
- 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w Towarzystwie Funduszy, Inwestycyjnych lub innym licencjonowanym podmiocie sektora finansowego,
- Wiedza dotycząca funkcjonowania funduszy inwestycyjnych oraz TFI,
- Znajomość regulacji prawnych odnoszących się do działalności Towarzystwa oraz zagadnień rachunkowych funduszy inwestycyjnych,
- Zdolności analityczne, rzetelność, dokładność i skrupulatność,
- Dobra znajomość Excela,
- Zaświadczenie o niekaralności,
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce,
- Atrakcyjne i stabilne warunki pracy,
- Dużą samodzielność w działaniu,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Szkolenia, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- Możliwość pracy zdalnej.
Aplikacje bardzo prosimy kierować pocztą elektroniczną pod adres rekrutacja@whitebergtfi.pl wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].
Ważne zasady:
- dokumenty aplikacyjne kandydata muszą zawierać zgodę na przetwarzanie danych personalnych dla procesu rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu, załączonych dokumentach rekrutacyjnych, a także podanych przeze mnie we wszystkich materiałach pozyskanych w przyszłości w toku niniejszej rekrutacji przez White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa w celach rekrutacyjnych [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)];
- White Berg TFI S.A. przechowuje dokumenty kandydatów w bazie danych nie dłużej niż 6 miesięcy od daty zgłoszenia;
- zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.